KONSULTASI DAN PERUNDINGAN



[Catatan: Nota-nota di bawah berkaitan secara langsung atau tidak langsung kepada bidang Konsultasi dan Perundingan.] 

KONSULTASI

KN01  Konsultasi Penyelesaian Masalah


PERUNDINGAN

NG01  Perundingan Menang-Menang _ Mencari Penyelesaian Yang Berfungsi untuk Semua Orang
NG02  Perundingan Menang-Menang _ Empati di Tempat Kerja Membangunkan Kemahiran untuk Memahami Orang Lain dan Empat Prinsip Perundingan
NG03  Kemahiran Perundingan
NG04  Kecerdasan Emosi dalam Kepimpinan _ Belajar Bagaimana Menjadi Lebih Sedar
NG05  Bagaimana Kecerdasan Emosi anda _ Meningkatkan Kemahiran Orang Anda
NG06  10 Kesalahan Biasa Perundingan _Kesalahan untuk Dihindari Apabila Meterai Kesepakatan
NG07  Model Alat Pemujukan _ Mencari Gaya Perundingan Sebenar
NG08  Kuasa Pujukan _ Memahami Perlu Lakukan dan Jangan Lakukan Semasa Memujuk
NG09  Model Mempengaruhi _ Menggunakan Sifat Timbal Balik untuk Memperoleh Pengaruh
NG10  4 Strategi Mempengaruhi Baker _ Menggunakan Logik dan Emosi untuk Mengubah Pemikiran Seseorang
NG11  Bagaimanakah kuatnya Kemahiran Mempengaruhi Anda _ Mengenalpasti dan Meningkatkan Julat Taktik Pengaruh Anda
NG12 Asas Kemahiran Perundingan_Mencapai Persetujuan Yang Berfungsi untuk Anda
NG13 Lewicki and Hiam's Negotiation Matrix _ Memilih Strategi Tawar Menawar Terbaik


Tiada ulasan: